بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

جاده

مهربونم ؛

وجودت زلزله ی زندگی من شد

و من  

عاشق پس لرزه های آن  

حالا 

تو شدی عزیز من  

 من شدم گل تو 

یه گل رویایی 

یه رز سفید.... 

 

درست لحظه ای دستانم را گرفتی 

که خودم رو برای سقوط رها کرده بودم 

 

این چند روز 

قرین چند سال شد 

سال هایی که شاید هیچ وقت  

تکرار نشدنی باشند 

 

حالا حرف به حرف این جمله رو لمس می کنم :

 

«در جاده ای که انتهایش معلوم نیست 

پیاده یا سواره بودن٬ فرقی نمیکند  

اما اگر همراهی داشته باشی که تنهایت نگذارد 

بی انتها بودن جاده برایت آرزو می شود»

 

نظرات 13 + ارسال نظر
همسفر شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:04

سلام
خوبه ولی چرا غمگین ؟

سلام
غمگین؟
نه٬یه ذره دقت کنید عشقو میبینید

همسفر شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 http://erfaneh.blogsky.com/

غم و غصه ؟

متاسفم که این حس رو پیدا کردی همسفر
ولی من موقع نوشتنش حس خوبی داشتم
یه بار دیگه با یه دید دیگه بخون

آرمان شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 http://abdozdak.blogsky.com/

یکی از آروزهای زندگی منو شما گفتین
یعنی بزرگترین ارزوی زندگی من همین جمله آخری شما بود.
این تکیه کلام من به عشقم هست. دربست تا ته خط.

اولا که این جمله مال من نیست٬ یه جا خوندم
بعدشم شما هنوز تو خطی کار میکنید؟
این جاده برای هرکسی جداست و برای هر کسی فقط یه مسافر داره
شما هم که با مسافرت ٬همسفری٬به سلامت

مهندس چوچولو شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 http://www.marde-choochooloo.blogfa.com

سلام اومدم
سه تاشو نخونده بودم خوندم
اولا رویا داریم تا رویا آره
بعدم آره خیلی خوبه که چشاشو بست تا خنده بادبادک یادش نره ولی اگه خنده بادبادک رو تو دلش نگه میداشت همیشه یادش میموند چیزی که تو دل بمونه از یاد نمیره ولی اونی که تو ذهن بوده از یاد میره دیر یا زود
پس لرزه های زلزله رو دوس ندارم
میگم این همه فوران احساسات اینجوری تو قرن ۲۱ عجیبه ها
اسپند دود کن چشم نخوری انقدر قشنگ مینویسی

مگه این که بیام غرغر کنم
آره خوب٬رویا داریم تا رویا
بازم باهات موافقم باید تو دلش باشه٬ولی سر این حرفم هستم مهندس
وقتی تو نمیتونی کسی رو فراموش کنی بدون که هنوز در خاطرش هستی٬بالا بری٬پایین بیای ٬کوتاه نمیام
ولی این پس لرزه ها خیلی قشنگن٬ باید تجربه کنی٬ دیدی هنوز چوچولویی؟؟؟
شما برا خودت اسپند دود کن که چشمات قشنگ میبینه

مهندس چوچولو شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 http://www.marde-choochooloo.blogfa.com

راستی این قالبتو ندیده بودم
قدم نو رسیده مبالک

از بس که شما منو شرمنده کردین ٬نکه هی میاید
ممنونم

فریناز شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:13

به منم حس خوبی دادی رویایی...
امیدوارم جاده ی زندگیت بهترین جاده ای باشه که تو توش گام برمیداری

ممنونم فرینازی عزیزم
همینطور برای تو
ولی همسفر مهمتر از جاده ست

مهسا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 http://www.medade-meshki.blogfa.com

احوال مهسایی که خوبه خوبه ...

احوال بانو خوشگله چطوره ؟

خدا رو شکر
این بانو بهترین حال رو داره عزیزم
خوبه خوب...

بهار(زیر بارون...) شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:33

یه کم اپت وتو ش غم داشت.....
ولی از صمیم قلب ارزو میکنم همه با عشقشون خوشبخت باشن و هیچ وقت کسی به عشقی که داره خیانت نکه
بوووووووووووووووووووووووس

نمیدونم
شاید دارم بیخودی انکار میکنم که غمگین نیست
ممنونم از آرزوی قشنگت

زهره شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:13

رویا خیلی داغونم از اونور امتاحانا از اونورم دوریه سهیل داره دیونم می کنه خسته ام خسته

الهــــــــــــــــــــــــی
قربونت برم که این قدر دلت کوچولو شده
ولی دختر خوب
تو باید صبور باشی عزیز٬
زهره دلم داره میترکه

میلاد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:19 http://milad2304477.blogfa.com

سلام خوبی؟مرررررررسی منم خوبمبابا اینقد من شرمنده نکن دیگه.راستی به دوستت هم سلام برسون (زهره) بگو وب من قشنگ نیست.شما خودت قشنگی و همچی رو قشنگ میبینی. خودمونیما چی گفتم
بعدشم بهش از طرف من بگو با اینکه خودم پسرم این میگم (هیچ پسری ارزش این صحبتا رو نداره )

سلام
مرسی
چشم٬سلام میرسونم
آره خوب٬زهره جونم قشنگه
ولی ارزش چه صحبت هایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ati شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:57

آخه کو همراه و همسفر؟ ....همه رفیق نیمه راهن...

هست
ولی پیداکردنش سخته

میلاد یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 http://milad2304477.blogfa.com

سلام
در مورد همین که گفته از دوری سهیل دارم میترکم.
منظورم این بود که کلا پسرا ارزش دوست داشتن ندارن.by

سلام
ولی بعضیا واقعا ارزش دارن٬منم اول مثل تو فکر میکردم ولی الان به این نتیجه رسیدم که هنوز میشه کسی رو پیدا کرد که همه ی دنیات بشه

فریناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام رویایی ...آره حق با تو إ...دیدی که آپم هم واسه همسفر بودش...
پس این آپو باید تقدیم کنیم به تو انگار

مرسی عزیزم
ولی فریناز جاده هم مهمه شاید آدم و همسفرش مال یه جاده نباشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد