بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

مثل یک مرد!

صبرم تمام شد!

و اینبار بی صبرانه منتظر رفتنت شدم

اینبار دل با قلبم

همصدا شد


اینبار فقط رفتنت را خواست

نبودنت را

ندیدنت را


ببین

منم

کسی که روزی بی پروا

و در کنج شوقی کودکانه منتظرت بود


حالا

فقط به خاطرات لبخند میزنم


همه ی زخم هایم التیام یافته

دیگر به بودنت نیازی نیست


دست بر زانو گرفتم و بلند شدم

نه بر دیواری شکسته


دیگر از تاریکی نمی هراسم

با اوهم آغوش شده ام


قدم برمیدارم

محکم

بدون نیم نگاهی به پشت سرم


نگاه کن

حتی ازخیابان هم

با دقت رد میشوم

و......



خوب مرا بارآوردی

 درست مثل یک مرد!

نظرات 4 + ارسال نظر
fars جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://fars.vcx.ir

۶۵۲۳۰۳۵۸۵۶۵۵گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.vcx.ir

فریناز جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:48

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای رویااااااااااااااااا

چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم رویاوش آپ شده

مرسی که هنوزم میای حتی اگه شیش هفت ماه گذشته باشه


سلام......

مسعود شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://greenoranoos.blogsky.com/

به به
سلام رویا جان
اونقدر خوشحال شدم از برگشتنت که اصلا قابل وصف نیست
این مدت کجا بودی؟
نگفتی ما نگرانت میشیم
خوشحالم که برگشتی و خوشحال تر میشم وقتی بمونی

گاهی زخمهایی که تحمل میکنیم
ارزشش رو داره چون بعدش
حسی که از پیروزی مقابل سختی به دست میاریم
با هیچ حسی دیگه ای قابل مقایسه نیست
خیلی متن دوست داشتنی ای بود

راستی من چن تا سوال ازت داشتم
ولی هیچ وقت نشد که بپرسم
آی دیم رو گذاشتم اگه دوس داشتی منو اد کن
تا منم به جوابم برسم

مواظب خودت و خوبیهات باش
بدرود

سلام

یه جایی همین نزدیکی ها

ممنونم
خواهش میکنم
درخدمتم

فری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 http://ma2ta11.blogsky.com

زیبا بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد