بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

دلتنگی

 

  

 

« چه قصه غریبیست...اینجا در اوج تنهایی در جمعی!!! ولی آنجا در اوج جمعیت تنهایی!!! » 

 

 

راست گفتی فرینازی...خیلی غریبه... 

 دلم تنگ شده 

دلم خیلی تنگ شده 

برای یه بانوی شرقی 

برای خودم 

برای یه رویا 

برای رویایی که احساسش شاید از اشکای پسرک گلفروش روانتر بود 

اونقدر می نوشت تا آرامششو پیدا کنه 

 اونقدر نوشت تا یه شیشه شد 

.... 

 

یه سنگ کوچولو بود  

شاید یه خرده سنگ 

همه ی اون شیشه آوار شد رو دست و پاش 

 

 

گذر زمان مداواش کرد 

ولی 

هنوز رد خرده شیشه ها هست 

اون شیشه رو هم بند زد 

ولی مثل اولش نشد 

 

دیگه نوشتنم آرومش نمیکنه 

دیگه حتی کلمات هم ازش فرار میکنن 

مثل دوستاش 

مثل آدمایی که دوسشون داشت و داره 

مثل.... 

 

 

دلم تنگ شده 

برای فرینازی که همیشه نوشته هاش عطر آرامشه 

برای یه داداش مهربون که ....   خیلی اذیتش کردم 

برای یه استاد که غلط دیکته ایامو بگیره 

برای آدمایی که فراموشم کردن  

برای آدمایی که فراموش کردم 

دلم خیلی تنگ شده 

 

 

آسمون آبیه 

ولی ابری نیست 

انگاری آسمون دلتنگ نیست  

شاید  

.... 

 

 

 

 

 

 

آسمون ببار 

ببار 

مثل بانو

فقط  ببار

 

              حالا سکوت 

                       از سکوتم  بیزار شده

دخترونه!!!

 

 

 ساده ترین ها 

 

زیباترینند 

 

 

 

دختران شرقی 

 

روزتون مبارک

من یا تو؟!

گام بر می دارم 

و شاید  

تو را جا نهم 

بر انوار  خاطراتم 

  

شاید تو باشی و  

بودنت 

نوای بودنم 

 

شاید هم بر عکس 

 

تو گرانترین تصویری 

من میشوم قاب تماشاییت  

کافیست؟! 

 

دل های پاک خطا نمیکنند 

 فقط سادگی می کنند  

و امروز 

سادگی پاک ترین خطای دنیاست...... 

 

نمیدانم 

 

من خطا بودم یا تو؟!!!!! 

تو دل بودی یا من؟!!!! 

  و امروز دیگر هیچ..... 

 

 

حذف میکنم افکار پوچ را 

و می نگرم به آینده 

به در کنار تو بودن 

نه 

سرشار از  تو بودن 

این عشق و خوشبختی  

من است