بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

ندانسته

تو 

همان ترانه ای هستی 

که در این سکوت  تلخ  

راهنمایم گشت

و لبخندت 

همان نوری است  

که مرا از این تاریکی 

نجات داد 

 

ندانسته یاورم گشتی 

و من چقدر خوشحالم 

 که یاورم تو هستی 

  

 امروز  

فقط من بودم و تو 

ترانه ی هستی من 

که نمی دانستی  

جای پای قدمهایت 

من قدم می گذاشتم 

 

که با هر قدم  

من از این بودن خویش ٬ 

از خویش رها میگشتم 

 

بیش از پیش بر دلم نشسته ای....

نظرات 14 + ارسال نظر
p30rank دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:40 http://r3.p30rank.ir


******************************
salam , webloge khoobi dari , heyf nist amare bazdidet inghad kame ?

ye system ro behet pishnahad mikonam ke kheili ha ro shoke karde , ama ba inke man daram migam shoke mishi , bazam motmaenam ba vojoodi ke hayejanesh kam mishe bazam shoke mishi :-p.

hatman emtehan kon ... zarar ke nadare , khoshet nayomad estefade nakon ...

harcheghad bazdid konande mikhay mitooni dashte bashi , mahdoodiat nadare , roozi 1000 nafar khoobe ???

5000 nafar chi? 10 hezar ta khobe ? taAjob nakon , ajale kon

http://p30rank.ir/

hich ejbari ham nista !!! ama ba khiale rahat va etminan vared sho ...
Yid support: p30rank_2

مهندس چوچولو دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:54 http://www.marde-choochooloo.blogfa.com

سلام عزیز خوبی؟
عزیز منو ببخش اگه دیر به دیر میام میدونی امتحان و درس و اینا نمیذاره
قول میدم بعدا جبران کنم و همه نوشته هاتو بخونم
عزیز منم یه پست جدید گذاشتم خواستی به منم سری بزن

سلام مهندس
ممنونم٬ آدم دوستای خوبی مثل شما داشته باشه
مگه میشه بد باشه؟!
ای بابا٬ شما به ما سر بزن دیر و زودش که دیگه غمی نداره
ایشالا همه ی درساتو با نمره های عالی پاس کنی
اومـــــــــــــــــــــدم...

مـــــ ــهــــا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://moha.blogsky.com

تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا


بچه ها تایید نظراتتونو بردارین تا بشه بیشتر نظر داد

محشر نوشته هات عزیزم

چـــ ـ ـشــ ـ ـم تــــــــ ـ ـــــــــوتـــــــ فــــ ـ ــــرنگـــــــــ ـ ــــــی

مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:35

ناشناس عزیز
ببخشید
کجاش خنده دار بود؟؟؟؟؟

فریناز سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:09

یاد روزاییم افتادم که دیگه الان نیست....
الان با بودن در کنار خدای خودم از خودم رها میشم
اینو خیلی بیشتر دوست دارم
خیلی

خوشحالم برات عزیزم

آرمان سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 http://abdozdak.blogsky.com/

چه یاوری دارین
خوش بحال اون و شما
زیبا بود. مثل همیشه همیشه

آره
یاوری که نمیداند
یاورم است
ممنونم...

آرمان سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 http://abdozdak.blogsky.com/

به دستور شما اپ کردیم بانو!

خیـــــــلی ممنون
اومــــــــــــــدم

3ajid سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:38 http://3ajid.blogfa.com

همه بچه ها هستن که!!
آرمان و فریناز رو میگم!!
خوش به حالت که چنین عزیزانی تو وبت هستن!!!

یادم رفت!
زیبا متی نویسی
خیلی زیباست
نمی خوام بگم محشره
چون خیلی بیشتر از محشره

شما هم کم عزیز نیستی اگه همراهم باشی عزیز
خوشحال میشم
آرمان جان و فرینازی خیلی به من لطف دارن که همیشه کنارم هستن
ممنونم
چشمای شما محشر میبینه
فقط اینو میدونم هرچه از دل برآید٬ به دل نشیند
مرسی

مهسا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:11 http://www.medade-meshki.blogfa.com


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊ آپم ┊┊  ┊┊ ✿
┊نظر ┊┊ ✿✿
┊یادتون ┊┊  
┊نره ✿✿

سلام به روی ماهت عزیز
امرسی که گفتی
اومدم....

آرمان سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:35 http://abdozdak.blogsky.com/

بانو این مجید ما پسر خوبیه
یه نامزد داره که مجید خیلی دوسش داره
اما التماس دعا هم براش داره
شما که دلت پاکه حتما براش دعا کن

بانو اومدم بگم فرمونم نپیچید اینجا
خودم پیچوندمش اینجا
داره قلقش میاد دستم
موفق باشین

همه ی آدمای اینجا خوبن
و دوستای من بهترین خوبها
چشم ٬ما خودمون محتاج دعاییم
ولی دعای شما که تا اون بالا بالاها میره...
کار خوبی کردین
راستش منم فرمونم رو چند بار پیچوندم تو کوچه شما ولی دستم نرفت که چیزی بنویسم٬ نمیدونم چرا...
همین الانم اونجا بودم...

معین سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:07 http://parsinameh.blogsky.com

فوق العاده بودی تو این نوشته ...

ممنونم که اومدی
مرسی...

زهره سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:06

سلام بانو خانم چقدر قالب عوض می کنی ولی اینم خوشگله

سلام عزیــــــــــــزم
وای زهره مغزم دیگه داغون شده
چرا تموم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی گلم...
ولی شد یه بار بیای از نوشته هام بگی
هرکی ندونه تو که می دونی واسه کی مینویسم

آرمان چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://abdozdak.blogsky.com/

بانو فرمون رو هیدرولیک کردم
الان با یه اشاره انگشت راحت میپیچه اینجا

بانو! میشه بگی...

فرمون نو مبارک
منم باید کم کم به فکر باشم٬ بذار پولامو جمع کنم

چیو بگم؟؟؟؟ لبخند رو ؟؟؟؟

کوروش چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://korosh7042.blogsky.com

چه زیباست برف که یا خاطره دارد و یا رویاها رازنده می کند
ودر خیال اگر هم شده شیرینی را ارمغان دارد
قدمش مبارک
که اگرچه کوتاه ولی سپیدی شادی دارد



ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد