بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

پرواز فرشته

رفت 

به آرومی  

خیلی ساده 

فقط چشم انتظار بود 

چشم انتظار یه عزیز 

پسرش 

 

چشماش رو بست  

واسه همیشه انتظار خاموش شد.... 

 

یه فرشته 

یه مهربون دوست داشتنی 

یه مادر 

رفت ...
 

منتظر بودم عید بشه 

 و برم پیشش  

آخه

امسال عید نرفتم 

همش تقصیر کنکور بود.... 

چقدر دلم براش تنگ شده بود  

و حالا... 

 

قدر لحظه هاتونو بدونید 

روزی نیاد که پشیمون بشید 

 

بابا جونم 

من که میدونم چقدر عمه خانوم رو دوست داشتی 

بعد از رفتن بابابزرگ 

همه ی دلتنگیات٬ عمه بود... 

 

ولی الان بابابزرگ خوشحاله 

اینو مطمئنم... 

 

عزیز 

نمیگم غم آخرت 

چون غم انتها نداره... 

نمیگم صبر 

چون اسطوره ی صبرم تویی  

نمیگم.... 

 

فقط میگم...

میگم آروم باش 

همین

 دیگه هیچی نمیتونم بگم...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 http://abdozdak.blogsky.com/

مادر ها واقعا فرشته هستند
اونقدر که حواسمون به فرشته های آسمون هست به زمینی هاش نیست
کاش قدر بدانیم

خدا بهشون صبر بده
براشون دعا میکنم

ممنونم
مرسی.....

فریناز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 http://delhayebarany.blogsky.com

ولی من حتی نمی گم آروم باش ...
چون میدونم آرومه

....
گذشت....




فرینازی
تازه فهمیدم ۲۹ بهمن چه روزیه
تـــــــــــــــــولـــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــ مــــــــــــــــبـــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــ

فریناز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:31 http://delhayebarany.blogsky.com

تو از کجا فهمیدی؟!
آره دیگه روز عشق اومدیم به دنیا
میگم از محمد فهمیدی هان!؟
.
.
.
.
رویایی میگم هر چی کادوت بهتر باشه بیشتر کیک میدیم بهتا

داشتم یه مرور می کردم
دیدم
که بعله!!!!!
این امکان هست که در این روز متولد بشی
.
.
.
با این که شرایط خوبی ندارم
ولی باشه
چون تویی
تولدته

جمالی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:25 http://shanakht89.blogfa.com

سلام
به نظرت باید با اینها چگون رفتار کرد ؟

سلام
ببخشید با چیا باید چی کار کرد؟!

آهان با همچین آدمایی
راستش
نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد