بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

تبر

 

 

 

داوطلبانه 

تبر به دست گرفتم 

و راهی شدم 

وقت مناسبی بود 

و نیاز به هیزم٬فراوان  

که معرکه آتش و شور بر پاست 

 و چه بهتر که الان  

بعد از چند روز فکر .... 

حالا بهترین موقع بود 

که درخت خاطراتم را 

درخت خاطرات با تو را 

برای همیشه قطع کنم 

 

نگران نشو 

سنگ نشدم 

این حکم دلی ست که  

یکبار 

و شاید برای آخرین بار 

شکسته شد ...... 

مأمورم و معذور 

پس دلخور نشو 

 

راه درازی در پیش گرفتم 

تنها 

راه افتادم در جنگل خیال 

دلم سوخت 

قشنگترینش را موریانه خورده بود 

و بلندترینش 

خشک شده بود 

پر بود از علف های هرز  

و پیچک هایی که سخت در هم تنیده بودند 

  

و من باید تنهایی  

این جنگل را آباد کنم  

سخت بود  

خسته برگشتم 

و حالا
دور این آتش 

در جمع هستم  

ولی تنها 

و خسته تر از همیشه 

خستگی ای که فقط برای من تعریف شده است 

 

می نگرم به خاکستری 

که زمانی درخت خاطراتم بود 

درخت خاطراتم با تو 

و دیگر هیچ 

 

 

«هیچ از تو برای من 

و شاید 

هیچ از من برای تو 

یادیگاریهایمان ابدی است...»

نظرات 19 + ارسال نظر
فریناز پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:22 http://delhayebarany.blogsky.com

می نگرم به خاکستری

که زمانی درخت خاطراتم بود

درخت خاطراتم با تو

و دیگر هیچ





«هیچ از تو برای من

و شاید

هیچ از من برای تو

یادیگاریهایمان ابدی است...»


عااااااااااااااااااالی بود رویایی

ممنونم عزیزم

فریناز پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:24 http://delhayebarany.blogsky.com

تو با تبر میری جنگل دلتو بتکونی؟!!!


یادم باشه درخت خاطراتمونو تو جنگل تو هیچ وقت نخوشکونیم


خداییش کیف کردم از خوندنش

آفرین بانو








کار دیگه ای نمیتونستم بکنم

باید بهش رسیدگی کرد

abbas پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 http://lotbux.mihanblog.com

با سلام .وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.امیدوارم همین طور بلاگ نویسی رو ادامه بدی.
در ضمن حقیقتش اینه که من چند وقتی هستش که دنبال کسب و کار اینترنتی هستم و خدا رو شکر الان به درآمد خوبی رسیدم و میخواستم از شما هم دعوت کنم که به جمع ما ایرانی ها بپیوندید.و هر گونه سوالی داشتید من در خدمتم.

امیر دهنوی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 http://www.1.linknegar.com

-:
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
_:;_

تــــــــــــــــــــرانه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 http://taraneeh.blogsky.com/

عالی بــــــــــــــــود رویا خانوم

ممنونم عزیزم

تــــــــــــــــــــرانه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 http://taraneeh.blogsky.com/

آرمان. پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 http://abdozdak.blogsky.com/

بانو چند روز پیش که روز درختکاری بود
تبر چرا؟

به این زودی نه!

نکنید ترا خدا اینکار را

درختی که ریشه اش تو عمق وجودت خشک شده باشه
دیگه موندنش فایده ای نداره
تموم شد
خیلی ساده
....

تــــــــــــــــــــرانه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://taraneeh.blogsky.com/

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۰ میان سراغت !

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:15

بانو به خاطر این اومدی وبمون گفتی...
آره؟

شاید...
نمیدونم

ولی مرسی که اومدی

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18

و حالا
دور این آتش

در جمع هستم

ولی تنها

و خسته تر از همیشه

خستگی ای که فقط برای من تعریف شده است
این خستگی برای منم آشناست

.....

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:19

بانو تمام هیکل من به هم ریخته از دست تو
آخه همش میام اینجا نوشته هات رو میخونم از بس غبطه خوردم دور شکمم دو متر زیاد شده
خب انقدر قشنگ ننویس

مهندس میخوای اصلا ننویسم؟؟؟
این غبطه خوردنت خیلی جالبه!!!!!!!
صدف منو میکشههههه

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23

یعنی ۳ روز دیگه زمین میرسه به نقطه ی تعادل بهاری؟
بانو ایشالا جنگلت همیشه بهاری باشه

بله
۳روز دیگه زمین به عشقش میرسه
بـــــــــــــهــــــــــــــار

ممنونم مهندس
همینطور واسه شما

فریناز پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:10 http://delhayebarany.blogsky.com

سلااااااااااااام رویا خانومی
حال شما؟
میگم یه تبر میخوام
میشه یکی دوروزی به ما قرضش بدی؟
باید یه درختو ار بیخ و بن بکنمش

راستی فقط 3 روز دیگر

سلااااااااااام
به خوبی شما٬خوبم
البته٬ چرا که نه
اصلا مال خودت
فکر کنم حالا حالاها بهش احتیاجی ندارم

آره فقط ۳ روز دیگه

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

نه بانو بنویس
صدفم آزارش به مورچه هم نمیرسه فقط زورش به من میرسه
بعدشم صدفم خیلی قشنگ مینویسه مثل شما



عشق همینه دیگه
هم صدف خیلی قشنگ مینویسه٬ هم شما مهندس

عرفان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:15 http://ebrahimerfani.blogfa.com

به نام یزدان پاک

سلام و درود فراوان بر بانوی شرقی

دوست عزیز شرمنده خیلی دیر خدمت رسیدم

بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و
بر روزگار حکایتی
امید آنگونه رفته باشد
به نکوئی و این
نو همی آید به شادی
نوروز مبارک

سلام
ببین کی اومده
چرا شرمنده؟! مگه نگفته بودی یه مدتی نیستی
پس شرمندگی جایز نیست


عید شما هم مبارک

محمد و صدف پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:35

بانو سلام
صدف آپ کرده
خواستی بیا

سلام
وااااااااااااااااااااااااااااای چه عالی
همین الان میام

فرخ جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 http://chakhan-2.blogsky.com

آفرین .... آفرین ! زیباترین احساسی را که از یک جدایی باز میماند ، به تصویر کشاندی . جنگل و تبر و ... ترکیبات تصویری خوبی ارئه دادند .... مرحبا

ممنونم

دریا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 http://zinat.blogsky.com

سلام عزیزم میشه منو به جای اسم راز بااسم راز غربت لینک کنی؟؟؟؟

سلام خانومی
چرا نمیشه
حتما

میلاد شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:53 http://kochedeltangi.blogsky.com/

قشنگ بود
مثل همیشه
....
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد