بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

دیدار دنیا

باز ی اردیبهشت دیگه 

باز بیست  و پنجم 

و باز... ی رویای تازه 

 

ولی حس خوبیه 

همیشه روز تولدم ی حس عجیبی دارم 

نه بخاطر اینکه روز تولدمه !نه! 

 

حس میکنم همه وجودم 

نو و تازه ست 

هنوز میتونم نفس بکشم 

و بخندم 

زندگی کنم 

و تجربه جمع کنم 

ی حس شاد و دوست داشتنی 

 

آهای دنیا 

من اومـــــــــــــدم 

رویــــــــــــــا.... 

اومــــــــــــــدم که باهات بخندم 

نه اینکه بجنگم!!! 

رهای رها.... 

 

 

بفرمایید تولد... 

  

 

 اینم  سه مدل کیک که خودم خیلی دوست دارم :

 « لطفأ مراقب قند خود باشید » 

 

 

 

اینم ی دسته گل  تقدیم به پدر و مادر عزیزم  

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

* اگه کم و کسری داشت شرمنده 

با بودجه دانشجویی بیشتر از این در توانم نبود! 

** فرینازی ممنونم عزیزم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان. شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 http://abdozdak.blogsky.com/

چون اولی اومدم کیکا همش مال خودمه

باشه
همش ماله شما

آرمان. شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 http://abdozdak.blogsky.com/

تولدت مبارک
از هول کیک همه چی یادم رفت

هزار ساله باشی بانو!
انشاله تا هزار سال دیگه هی کیک تولد بذاری ما هم بیاییم بخوریم و دعای طول عمر برای شما کنیم

ممنونم
مرسی


کیوی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:39

تولدت مبارک آجیه گلم.....ایشالا ۱۰۰۰ سال زنده باشی

مرسی داداش گلم

فریناز شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:53

سلاااااااااااااااااااام رویا جونم

برگشتم نت عزیزم

تولددددددددددددددت مبارک خانومی
ببخشید اگه با تاحیر اومدم اینجا

ولی بازم اوووووووووووومدم کیکامو ببرم
البته اگه این آرمان کیکی هم واسه ما گذاشته باشه

خوش اومدی فدات شم

ممنونم عزیزم


نگران نباش
داداش آرمان سهمه خودشو برداشته

فریناز شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54

برات همیشه بهترین ها رو آرزو دارم رویای خوبم

دلم می خواد دوباره تابستون بشه و حضورت مایه ی دلگرمی مون باشه عزیز دلم

ممنونم عزیزم

حتما٬
منم منتظر روزای گرم تابستون هستم

فریناز یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:07



نیستی ولی یادت خیلی هست رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد