بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

می خواهم...

می خواهم راه بروم  

                           و  شن های داغ را با پوستم احساس کنم 

می خواهم بدوم  

                        و وزش نسیم مرطوب را در موهایم احساس کنم  

می خواهم شنا کنم  

                         و بگذارم موج ها مرا به ساحل برسانند 

 

می خواهم آفتاب سرخ درخشان را تماشا کنم 

 

و آنگاه می خواهم به تو بپیوندم  

 

و همچنان که درخششی مانند شعاع آفتاب می سازیم 

                                                               به ستاره ها کمک کنم  

                                                                                     به آسمان برسند 

می خواهم همه سرزمین های تاریک را  

                                                     با آتش وجودمان گرم کنم 

و خواب ابرهای رقصان را ببینم 

 

و بار دیگر می خواهم 

                             به تو بپیوندم 

و همه سرزمین ها را 

با غش غش خنده مان بیدار کنیم 

 

می خواهم همچنان که یک صبح زیبای دیگر را با یکدیگر جشن میگیریم 

                                                       

به آفتاب کمک کنم  

                       که بتابد.....

نظرات 9 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31

منم دلم میخاد حضور شما بیشتر اینجا احساس کنم
با این قلم زیبایتان

ممنونم
سعی خودمو می کنم

آقای م دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:57 http://shookoolat.blogsky.com/

آنچنان محو خواندم بودم که سوخت ... غذایم ... گرسنه ام حالا ...
آپم ...

ای وای!!!!
شرمنده

همین ی قلمو کم داشتم

سر میزنم

معین سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:53 http://parsinameh.blogsky.com

عشق . هنوز هم زیباترین حس می دانمش !
اما تعریفی برایش ندارم

آپم ♥

چی بگم؟!
اینم حرفیست

سر میزنم

ZiZoOo چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 http://qabeax.persianblog.ir

عاشق طراوتم

وبلاگتون خیلی طراوت داره .

یه چند دقیقه ای فقط بهش نگاه کردم .


موفق باشید

جدأ؟؟؟
ممنونم

امیدوارم همیشه بیاین

آرمان. پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 http://abdozdak.blogsky.com/

دیگه حنای چهارشنبه ها هم رنگی نداره

هی داداشی
.
.
.
چی بگم؟!!!!!

فریناز شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 http://delhayebarany.blogsky.com

خیلی قشنگ بود رویایی

عزیز دلم تو نمی گی ما دلمون واست تنگ می شه؟

خب آخه من نفهمیدم بالاخره چی شد که تو دیگه نیومدی نت!؟

دیگه شارژنکردی نتتو رویا؟؟؟

ما که منتظرتیم عزیز دلم

ممنونم فرینازی
چرا!
منم خیلی دلتنگم
دلتنگ همه
...
زیاد مهم نیست

ولی میام
قول میدم

مسعود شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:16 http://www.greenoranoos.blogsky.com

سلام

شعر بسیار زیبایی بود

آدمو میبره تو رویا

خیلی عالی بود

سلام
ممنونم
مرسی

فریناز یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05

رویااااااااااااااااااا من اومدم
سلام خوبی؟
می گم تو خرداد تولد نداری بیای دوباره پست بزنی واسش

رویاایی من نمی دونم تو ترم دویی ولی چرا نمیای نت!
من که ۶ ام هم نتم هم به کارام میرسم

سلام
خوش اومدی عزیزم
چرا تا دلت بخواد

فکر کنم فرق من و تو
تو کار کردنه فرینازی

فریناز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:18

مگه تو کار می کنی رویا؟

مگه ترم ۲ فیزیک نبودی؟

خب پس چی شد الان؟

ای
کم و بیش

چرا
من دانشجو ترم ۲ فیزیک پلاسما هستم

چی چی شد فرینازی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد