بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

بانوی شرق

من و لبخند و دلتنگی....

گم شدم!!!

 

 

خدایا... 

گم شدم!!! 

 نمیدونم کجام؟ 

چیکار دارم میکنم؟ 

کجا میخوام برم؟ 

از کجا اومدم؟ 

 

خدایا  

خسته م 

 

فقط خسته م.... 

 

خدایا 

 سرمو بلند کردم 

ولی چرا نیستی.... ؟؟؟  

چرا پیدات نمیکنم؟؟؟

 

دلم داره دنبالت میگرده... 

همه رو فراموش کرده تا پیدات کنه... 

ولی ...

 ...

 

هرجا باشی دلم داره دنبالت میگرده  

 

الان اگه بخورم زمین 

میفهمم که هنوزم منو یادته 

هنوزم دستت به سمت منه 

 

گم شدم 

تو منو پیدا کن 

 

دلمو پیدا کن 

 نذار گم بشم 

 

.... 

میدونم 

دیر اومدم سراغت...

 

خدایا 

گم شدم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 http://Amirelectronics.blogfa.com

سلام؛
به به
خوشمان آمد آفرینننننن واقعاً تحت تاثیر قرار
گرفتیم..............

اگه افتخار میدین خانم مدیر بی زحمت ما رو هم جزو
لینک دوستات قرار بدهید تا ما هم در ترانه سرایتان
سهیم باشیم...... متشکریم
< پسرخاله> به < دخترخاله>

سلام

تو بیداری؟
بچه مگه خواب نداری؟

این ادبی جرف زدنت منو کشته

تو که لینکی!

فریناز دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 http://delhayebarany.blogsky.com

اینجا هم خونوادگی شده؟

خب حالا من از کجا پسرخاله بیارم بیاد منو لینک کنه

خدا صبرت بده رویا جون

نه بابا

اونو دیگه نمیدونم

ممنونم

فریناز دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 http://delhayebarany.blogsky.com

خدا خیلی مهربونه
خیلی هم خوبه
خیلی هم حواسش به بنده اش هست
اما
اما
اما یه چیزی هست....

میگه منو یاد کنین تا شما را یاد کنم...

یعنی مهم همون یه قدم اوله که از طرف ما باید برداشته بشه اونوقت اون ۱۰۰ قدم میاد جلو و دستامونو میذاره تو دستشو و راحت تو آغوش بودنش غرق آرامش می شیم


رویا جونم امیدوارم همیشه خوب و خوش و آروم باشی

بووووووووووووووووووووس

آره فرینازی
باهات خیلی هم موافقم


مرسییییییییییییییییییییییییی

امید شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:10

بانو وقتی دلش میگیرد حتما خبری است و طاقتش به لب رسیده است
برایم بگو
اگر این داداشت را محرم دل خود میدانید

....

بنده خدا پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 01:07

این متنه واقعا حسیه که الان دارم کا‌ش خدا ببینتم... کا‌ش خدا دوباره باهام دوست شه... دلم برای خدا تنگ ‌شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد